Formulari de cerca

  • Carrusel Portada
logo Arxiu

ADREÇA: Sant Josep, 43 baix

VORE AL MAPA

HORARI D'ATENCIÓ: • Dilluns a divendres de 9 a 14h

NOTA: Si no pot accedir en esta franja horària de matí, contacte amb nosaltres per e-mail

CONSULTA DE DOCUMENTS:

La consulta de documents és presencial. Si les dades aportades permeten localitzar el document i no està sotmés a cap restricció, la consulta serà en el moment. En cas contrari, una vegada realitzada la cerca, es comunicarà pel mig triat per l'interessat.

TEL: 96 203 21 10

FAX: 96 203 21 10

E-MAIL: almussafes_ama@gva.es

CONTACTAR

ARXIU MUNICIPAL

L'Arxiu Municipal d'Almussafes està integrat per un sistema d'arxius format per un conjunt d'òrgans, arxius i servicis encarregats de la protecció, l'organització i la difusió del patrimoni documental d'Almussafes; basant-se en la normativa vigent.

És un arxiu públic, que intenta integrar-se en la societat digital actual i a la producció documental i l'administració electrònica, principal motor del nostre Ajuntament des de l'aprovació de la Llei 11/2007, d'Accés Electrònic de la Ciutadania als Servicis Públics.

Què som?

L'Arxiu Municipal és el servici especialitzat a gestionar, tractar, conservar i difondre tota la documentació produïda i que produïx l'Ajuntament d'Almussafes; i a més s'encarrega de la recuperació del patrimoni documental vinculat a Almussafes que es trobe en altres organismes, entitats i institucions.

logo arxiu administratiu

Arxiu Municipal Administratiu

És la unitat de servici de l'administració municipal i de tots els ciutadans encarregada de la gestió, de la informació i documentació més contemporània que l'Ajuntament d'Almussafes ha generat. L'adaptació a la nova administració electrònica, la gestió i organització especialitzada dels procediments administratius i dels documents per a integrar l'Arxiu Administratiu a l'era de La Modernització de l'Administració, es realitza a través de la dependència de la secretària general des de 2010.

logo arxiu històric

Arxiu Municipal Històric

Gestiona i difon els documents que tenen valor històric; a més arreplega els fons i les col·leccions de particulars i organismes relacionats amb Almussafes. El seu objectiu és conservar-los permanentment i facilitar l'accés ràpid a la investigació, a la consulta i a la seua difusió; recolzant-se en les noves tecnologies.

DESTACATS

Màster Oficial "Gestió Documental, Transparència i Accés a la Informació"
Convocatòries de beques de formació
El sistema de gestió documental